8 juli

Jaha, då har mat varit hemma i ett dygn ungefär, och jag har redan tröttnat !! Det är skönt precis när man kommer hem och sova i sin egna säng, ducha i sin egna dusch o så, men sen har man tröttnat ! Såå mycket bättre att vara bortrest och bara vara ! Har iallafall haft det kalas bra helt underbart !, Super fint väder varje dag !! Hotellet Allinclusive, själva hotellet var jätte fint å så, meeen maten va väl sådär? Eller ja det fanns ju massor att välja på fast sen är ju jag en aning (ganska mycket) kräsen. Så blev inte att vi utyttjade det så mycket, bara en hejdundras massa läsk och endel tequila sunrise. Mycket mysigare att gå ut och äta ju än att sitta på hotell restaurangen och äta varje dag?, Hittade vårat favvo mat ställe ! En dö snäll greek som hade en fru som var ifrån Jönköping  ! Bravoo ! Chrille sjöng också kareoke en kväll, jag trodde jag skulle dö ! Haha. Like a flower. Yes yes och nu är man hemma i regniga sverige.

Ååh vill åka igen, NU !

Första kvällen här, lite mer bilder på facebook  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback