9 juli

Idag har jag inte gjort mycket nytta alltså, varit i affären och köpt kex och äppel mer, det är väl inprincip det ! Fixat lite med datorn och så också, har kommit fram till att jag har nästan 5000 bilder (på denna datorn), och hur länge har jag bott här lixom med denna datorn?. Sen har jag nog massvis hemma hos morsan också, hujedamej vilken super fottare jag är ! Fast det som hade varit mest kul hade vart om verkligen alla foton fanns kvar från back in the days, himmla tråkigt att min dator kraschade några gånger där så allt försvann under dom livliga ljuva åren ! Men men.

Ska strax bege mig bort till torpa. Och en subway macka väntar på mig där, när ja kommer hem till elin, hon bjussar på kvälle !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback