14 Juli

Hemma igen, efter en underbar helg i Göteborg med min bästa !! Haft det så himmla bra, började med Liseberg på lördagen, där blir man verkligen som barn på nytt, trodde det skulle vara smockat med gothia cupare eftersom det började idag, men vi kom undan, guv va skönt. Vann en liten tiger som senare på kvällen döptes till Nisse. Kom hem till hotellet (rubinen såklart), och började förfesten. Ner till baren på hotellet för en drink, Sen vidare ut, vi hamnade på Laouge tillslut, super trevligt ställe, dansade loss lite och drack goda drinkar, mojito och rosapantern. Hem o nana när det stängde vid cirkus halv fem.
Men visst är det lite synd att man ska ut och festa, när man väl bor på hotell? Så man inprincip gå miste om den super goda hotell frukosten? Eller tja några meloner åt jag ju förstås. Vidare ut och göra stan på söndagen, va väl inte direkt så shopping sugna först men det ordnade snabbt upp sej när de väl kom till krita. Jag älskar den staden, avenyn, mysiga uteserveringar, utelivet, liseberg, trevlig personal i affärerna, Ja den staden är alldelles lagom för mig !

Världen är liten, vi träffade Patay och hennes Pvän och magen på Liseberg, hur stora är oddsen lixom, plus att de tilochmed bodde på samma hotell som vi ! Hon fyllde år i lördas, så de va väl trevligt att hon fick spendera lite av sin födelsedag med mig detta året också som de två senaste åren, Elin träffade sin kusin (som är här ifrån) på systembolaget i göteborg. Haha jisses.

Riktigt bra helg. Tack o Hej !

Bara en ynkla vecka kvar på min semester ! PUST !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback