17 juni

Jag fattar inte, varför måste allt och alla hålla på och sura och klaga på mig för minsta lilla, (allt jag gör) !
Först i lördas dö lack för att jag åkte hem en kvart innan krogen stängde, well well är det en big deal? Sen idag, nu ikväll. för att jag åkte hem vid elva för att jag är grymt trött och ska jobba imorgon, är det också en big deal? Ja tydligen. och för att ja inte ville käka på macdonalds nu ikväll för jag har redan ätit en kebap tallrik idag ! Och en massa annat. Jag orkar inte !

Kan folk inte bara förstå att jag kanske inte är i mitt bästa skick just nu? Man behöver lixom inte gnaga sönder den sista biten också. ni vet lixom inte hur det känns. Jag ber er verkligen inte att tycka synd om mig, de behöver ni inte göra inte ett endaste dugg ! Bara försöka förstå !


visst ser jag någorlunda lycklig ut?
Yeah right ...

Jaja, ny dag imorgon. får väl se vad den har för positiva glassig heter att bjussa på !
inga förmodligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback