1 Mars

Brännde mig som bara den igår på jobbet, mitt på handen. Och det ser förjävligt ut ! Det är typ fyra centimeter långt och två centimeter brätt ! Gaaaah, ser ut som jag har nån hudsjukdom, hur ska jag stå ut med det? Mitt på handen också dessutom? Hoppas bannemej att det försvinner !! Tänk om inte :S ?

Trippat en snabbis på stan idag hittade mej inget roligt alls att ha på mig ikväll, skulle luncha med Pappa vid två också då tåget skulle vart på stationen. Fast det gick sönder innan falköping, så han är hemma vid fyra istället. Blir nog käk på twin city och sen taxi hem :) ! Glidit ! Fast jag klagar inte !

Grymt taggad för kvällen om jag änna kunde döljja min hand på något vis? haha
Kunde de inte vart maskerad eller bal, så jag kunde ha långa sexiga svarta handskar. tss :P

Måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback