22 maj

I morgon är det löning, guuuv så gott med money. money , money :) ! Jobb imorgon nio till fem, kvällen kommer väl förmodligen spenderas med käk och så på piren med Elin, Malgot och Alexandra ! Värsta mys ! sen vidare på mellan fest antagligen, vi behöver ju inte leka rika män bara för att lönen har kommit :) ! Lite sparsamma måste man ju vara ! Lördag har Annie sitt 20 års firande, så då blir det kalas för fulla muggar ! Jag och Millan ska göra det till ett himmla ståhej ! hoho !
Ska väl hålla mej lite på mattan på centrum (om det blir centrum), så jag inte blir nekad i baren ännu en gång ! Ingen tequlia för min del heller ! usch, den där tequila smaken sitter fortfarande kvar inom mig sen bulgarien resan tror jag, haha. Sisådär snart två år sen, guuuv vad jag saknar den resan !

Har hittat en himmla fin bikini också, hmm ska man slå till?



Jaja, nu ska jag ringa Elin !

Kisses.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback