25 maj

Yes då är det väl meningen att jag ska berätta om min helg, fredagen spenderades som sagt först med käk på piren. Slängde väl inprincip i oss maten och hinkade i oss två cider för att kunde skynda hemmåt igen. Fick bord ute och värmen va inte den bästa trots solig dag ! Så de vart bara till att skynda fynda hem till malgot i värmen med en mellanlandning på Subway för pissepaus ! Sen efter förfesten traskade vi vidare till Centrum, bra skit ! Bra kväll ! Följde med Elin till jobbet på morgonen och hängde lite där. Åkte hem satte mig här vid datorn, va så himmla ointressant och hade så himmla boring så jag åkte ner till stan till subway igen :) !

Yes Yes lite picture ifrån fredagen :
Inte så seriösa kort, men det får man väl bjussa på !
   
   
  

Igår vart det happybirthday firande hos Annie, men gott käk å mummsig hemgjord glasstårta och alkohol ! Lite melodifestival på på ljudlöst, för lenas skull, haha ! Annie mannekängade i sina nya victoria secret trosor som hon fick ! Dö tjusiga ! Sen blev det buss ner till Centrum, max mat vid två. gaaad va det satt fint i magen alltså ! trevlig kväll trevlig kväll.

Idag har vi varit hos famo och käkat exotics planka, mumms !
Nu ska ja kila vidare. Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback