27 maj

ååh ni kan inte ana vart jag har spenderat HELA min lediga dag idag? kom precis hem typ. Joo !
I Ullared, faan fint alltså ! Jag, Micki, Millan och Jenny åkte vid åtta i morses, herregudarnas vad trevligt det har vart ! Massa shopping också såklart ! Dagens bästa kap var nog ändå ett par blåa chinos för ynkla 29,95 spänn ! ma gad inget kan vara billigare än ullared ?! Hur bra dag som hellst, Tack för trippen tjejer ! Bara sisådär 2000 spänn fattigare, men whatever? Ser starkt fram emot nästa tripp :D, nu när det bilr. ! Bangade ju Göteborg resan imon, fifan, meen jag måste hålla lite i cachen och ta lite sovmorron imon faktikst ! Hade ju varit dö trevlans att hänka, men, det finns alltid ett men ! Imon är det chill å grill å dill på vätterstranden ! Himmla mys !

Lite ullared pics här :

  
  
   

Sista bilden är så jäkla skön, Jag insisterade (heter det så?) iallafall på att man kunde springa lika fort som en bil kör på en 50 väg, alltså 50 km/h. Emilia hoppade direkt ut och testade, haha ! Tyvärr så hade jag fel, men de va iallafall 20 km/h. Vi skyller på skorna, höhö ! Men erkänn att det känns som man kan springa så snabbt när man kör i 50, haha!

Ska göra en liten egen goodiebag till Elin från mej, som hon ska få på torsdag :D ! hihi !

Näpp nu ska jag checka alla mina nya stuff !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback