28 maj

Vaknade precis, väldigt skönt att sova, ooh jag älskar min säng ! Men nu till mitt nästa projekt för dagen, städa städa städa, rummet och gardroben, man kommer knappt in, "ooom jag kommer in? jag kommer knappt ut" . Fast måste skynda fynda lite med städningen, vilket jag är sämst på att göra för jag gör alltid lite saker imellan. För vid sex ska man vara på plats på vätterstranden. ojoj, nu känner jag mig stressad. Bye !

Kom på att jag glömmt bjussa på lite bilder ifrån lördagen:
   
(Micki lilla, Louise lena och Karin, Johanna och Malin, Micki unt jag !)
   
(Malin Annie och Elin, Annie öppnar prelle, Karin Malin och Jenny, micki unt jag)
 
(Lena Karin Johanna Elin Malin Och Jenny, Annie och Emilia på väg ner city.)
image581

Puss & Kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback