6 maj

Japp, sjätte maj redan ! Ett tagsen jag skrev, har inte haft orken, massa krångel just nu ! Gaah !
Men har iallafall hunnit med endel, valborg, jobb, en hel lugn helg och kalas för min bror som fyllde 22 igår. Congrats ! Idag har jag spenderat min lediga dag med att fika med Annie och Emilia, blev bara fem timmar denna gången. Lite stan å sådär också. Emilia fyller glasbanken idag, massa grattis till dig också ! Annie fyller om en vecka, oj vad jag börja känna mig sen i utvecklingen asså, så att säga !

Annars är allt bra allmänt dåligt, good news? No No ! Så ja, jag har inget mer vettigt att skriva !
Gått en hel vecka nu, kors i taket ! Det är länge, för mig ! jisses ! Men heey, jag har överlevt, tro det eller ej ! Mycket tack till Elin som stöttar mig på fritiden och Klara som stöttar mig på jobbet !! Ni ska ha varsinn guldstjärna !


yes, bjussar på denhär ! Feeestlig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback