12 november !

Nu har jag precsis lagat mig lite käk till mig själv, känns som de vart längesen ja lagade mat, äter alltid ute nu för tiden. Det blev iallafall korvstroganoff med ris ! Jag gillar det  !
Funderar på om ja ska ta tag i en städning? Eller om ja faktiskt ska vänta till på Tisdag då jag är ledig? Då jag har tid, fast de är ju fleera dagar tills dess, men om ja städar nu så kommer de se lika dant ut på tisdag ändå förmodligen ! Tyvärr !

Annars har jag bara stor lust för att ligga här i soffan med täcke i högsta hugg för mig själv och kolla på tv, och vänta tills klockan ska slå sissådär elva noll noll !

Bara en vecka kvar nuuu !!! Kan inte låta bli att räkna ner, så förlåt !
Det är så många som tror att ja inte kommer klara av det, inte orka å ja allt de där till ! Men vad sjutton gubbar ! Tro pelle att jag klarar av det ! Vad tror ni om mig ? En Liten mindre trög hjärna må jag kankse ha, men jag har sååå mycket annat bra  ! Så stop it ! Det är ju inte direkt någon impuls grej utan faktiskt något ja viljat så himmla länge, mamma kommer ihåg mitt tjat från långlånglång väldigt lång tid tillbaks, när ja va liten ! Så nu har ja väntat i flera flera veckor och nu står jag här (sitter förövrigt) med bara sju dagar kvar..


Städa eller slappa?

Vad föredrar ni ?



Kommentarer
Postat av: snigel!

va ska du hitta på om en vecka stumps? =)

2008-11-12 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback