15 november

Nu återstår det bara två jobb dagar, sen är mina åtta avklarade. Gach jag blir så seg av att jobba så många dagar i rad !! Egentligen är det ju inte så mycket, fast hade ju inte varit fel att få vila opp sig någon dag, men de får bli på tisdag !
Vart uppe med tuppen idag dessuton, jobbar sju till fyra ! Men de har rullat på bra.

Bara tagit det lugnt hela helgen, likaså ikväll blir väl laga mat igen och kolla på skräckis kankse ! Igår blev det chili marinerad fläskfile med sourcream & onion klyftpotatis ! Och ikväll blir det nog våran goda tacco paj igen, i löw food ! Tror jag har kommit in i en inte göra någonting period, tråkit men sant ! Men det är så jäkla gott att vakna upp nykter ! Ingen skallevärk eller illa mående. Utan helt prima förutom att man är trött då som vanlgit. ! Eftersom jag aldrig kan förstå mig på orden "lagom" tyvärr ! Så får det väl bli antingen eller helt enkelt ! svårt beslut.

Kolla vilken fin bakelse jag fick igår !!


Kommentarer
Postat av: pauline

haha tillochmed du? :P Jamen nu är sovrummet upplagt också så kika på det du =)

Ja jag får väl bjuda hit er nån gång...måste ju se hur kekkelille har fått de i våran gamla lya me =)



Vart hade du köpt den söta godisskålen?! :D

Postat av: äliiin

jag håller med dej så jäkla mkt!! skönt är d

2008-11-17 @ 13:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback