24 november

Nu ligger han här i min famn, måste snart väcka han för att vi ska bege oss till morfar på fika om cirkus 40 minuter, och innan dess ska han ha mat och jag ska göra i ordning mig !! Brr va han tycker det är kallt ute i snön ! I morgon blir det nog lussefika hos Lena, hon ska baka lussekatter, så då får mna ju passa på mumms :), inte sätt hennes nya lägenhet än heller !! Ska bli trevlans ! Lite lättare att köpa inflyttnings present när man vet hur de ser ut, eftersom hon ska ha inflyttningsfest på lördag, så måste skaffa lite barn vakt några timmar på lördagkvällen så jag iallafall kan komma på förfesten en sväng och sedan åka hem när de drar vidare ut !!

Men men Måste kila och lägga maten i blöt!

PUSS !


Kommentarer
Postat av: Nahtalie

Du får jättegärna komma på min inflyttningsfest på fredag? Så har du både fredag och lördag uppbokad sen. Haha:)

Postat av: äliin

hej gumman.. :D jag kan vara hund vakt på lördag såklart :D om du vill! d vore gosigt

2008-11-25 @ 16:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback