6 november

ska strax bege mig till jobbet, tolv till tjugo i nio, hurraaay ! Det är så himmlans lugnt på jobbet nu också, roligare när de finns lite att göra ! Men men, sen är jag iallafall långledig, Fredag till Söndag, om jag inte ska jobba extra i helgen inte bestämmt mig? Eftersom jag jobbar varje dag till den 18:e sen ? Bara åtta dagar i rad ioförsig. hmm ska se om de finns nått glass pass till mig i helgen, kan ju behöva lite extra casch eftersom jag ska ha semester sen också :) !
iiih inte länge kvar nu, bara sisådär två veckor, ska bli så kul :D !

Måste kirra mig en ny kamera tills dess också, my money bara flyger iväg nu känner jag !!
Det är ju ett jäkla krångel att ta ut det på försäkringen, då måste det ju polis anmälas först å grejjer och en självrisk på 1500,  jevla skit, kunde ni inte bara låta min kamera va i fred? Era nötter. !

Men men Shit happends som pappa sa !
Jag vill ha en systemkameraa så man kan ta riktiga snygging bilder !! Och en vanlig digitalkamera förståss lite smidigare att ta med sig. !!


Jag bjussarp å en bild, där jag ser något full ut, ögonen vimmlar !

Nu måste ja visst stressa iväg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback