24 oktober

Fikan hos morfar va kanon, han hade bunkrat upp med en prinsess tårta, mazariner och "kalla det vad du vill" bollar, massa läckerheter med andra ord ! Efter de åkte jag hem till Mamma, hämtade lite post och käkade på chickimamma, mat imagen behövs alltid !

Fortfarande inte varit på iems, kanske ska ta tag i det imorgon, hoppas de finns kvar bara, gör de väl säkerligen inte !! Jag brukar ju ha sån himmla oflyt ! Ska en sväng till djuraffären imon också, min lilla gosse måste verkligen ha någon tröjja hittat en söt svart luv tröjja med snören (han älskar att bita på tröjjsnören) så den vore ju utmärkt !, Vet att det finns många många åsikter om kläder på djur hit och dit, och visst man ska inte spöka ut dem i en massa massa kläder ! Men en liten tröjja är verkligen behövligt för honom, han fryser så, så fort vi går utanför dörren, stakkarn ! Så han ska allt få sig en gos tröjja att gotta sig i, han kommer väl förmodligen fortfarande frysa, eftersom tassarna går fria mot den iskalla marken ! Men ett litet värme skydd skadar ju aldrig...

Hittat några godbitar jag vill ha :



1: super söta kaffe muggar
2. urgullig lampa (fast kan vara svårt att få den att passa in, men den va gullig)
3 fin fina ljusstakar
4 prinsess lyktor
5, söt servett hållare
6. prinsesskrok (var inte de för söta? att tillexempel ha i sitt badrum?)
7 silverkroner som ljuslyktor

Sitter och kollar på Hey baberiba nu, hade inte en aning om att de börjat igen, det är ju rätt kul fakitkst !
Yes Yes se om de blir nått lusse fika imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback