1 oktober !!

Min lediga helg har varit kanon, blev tacco och mys hemma hos Elin i fredas, slutade dock med utgång på olearys för mig och klara. Lördags kvällen spenderades först på en 75 års fest, (tre stycken som fyllde 25), sen blev det olle återigen, och gisses vilken dramatisk kväll. Känns som allt hände just då, började med nästan punka på bilen, sjal snattning, girl fight, tårar och nervösitet. Plus att ja träffade den biten som saknas i mitt liv. ! Fast ändå en bra kväll trots alla bravader ! 

Ni anar inte vad snabbt det har gått, nu återstår det bara tre dagar av mitt liv som nittonåring, gisses !! Tre fjuttiga dagar !
Himmla skönt de ska bli att ha åldern inne så att säga. Systembolaget, bara det att slippa be andra köpa hela tiden, fast nu får man ju dock behöva betala alkoholen själv bara för det, då blir man ännu några kronor fattigare i månaden !

Idag är alla vi lediga, så det blir lunch om någon timme, med alla vi syftar jag på, mig själv då givetvis, Lisa, Klara, Markus och Micki ! Tänkte egentilgen åka och hälsa på Helen vännen uppe i linköping idag, men hon va inte redigt redo för besök ännu :(, det är scary allt som har hänt alltså. Att de kan ändras på så kort tid, så snabbt !! usch !!

Nu åkte pappa precis till Kina, kommer blir inte ensamt här hemma nu, men jag överlever !

Känner på mig att det finns en liten risk för att falla igen !

Oh boy !


Jag och bästaste klär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback