14 oktober

Det uppdateras inte allt för ofta här nu känner jag, men va sjuttsingen de orkar man inte alltid med. Har inte alltid så mycket nyttigt att rabbla ner heller..

Helgen vart en bra helg, fredagen blev lugn med några cider, käk och idol med Lisa. På lördan blev de först lite jobb, sen håll i hatten, hejdå fest för myggan och mollin. hur trevligt som helst !! De goingarna flyttar till norway, idag om ja minns rätt? Mitt minne är ju som sagt inte på topp !! (Alt fur norge)
Söndagan va en riktig slapp dag, sånna behövs ibland, visst man är lite off ifrån allmänheten men de får man va ibland. Satt bara och plöjde igenom en massa filmer, eller typ fem stycken iallafall :)

ska strax bege mig till jobbet, eller strax och strax om en timme cirkus !
Imon äe ja ledig, kanska ska trippa en svänga på stan då? Känns som de va mega längesen..

Om en vecka typ kommer daddy hem =) ! wohoo !


Bjussar på en bild från mitt kalaaaas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback