28 oktober

Shit det är snart november, förstår ni hur snabbt detta året har gått? aldelles för fort antagligen.
Mår iallafall bättre idag, guv så skönt, änsålänge iallafall är väl bäst att tillägga. Sommnade vid nio tiden igår så min skönhetsömn har jag absolut fått i natt ! Jobbar långpass i kassan idag tolv till halv åtta. November lov också för alla glassiga skolungdommar, så då passar folk konstigt nog på att gå till ikea.

Måste fixa min semester idag också, så de har lite tid på sig att fixa ersättare.

Jag känner mig glad för min trygghet !!
Kanske ger jag kärleken en andra chans?

Tänkte bjussa på lite bilder ifrån ön sov vi övernattade på :


Bara en liten del av släkten på ribb båten.

Ser det inte för härligt ut ?

Kollar på utsikten, Daniel, jag Famo & Fafa

Jag gillade dehär stället alltså.

Dags för ribb båt igen, in till fastlandet, håll i hatten !



Bild:
1: Chillar vid vattnet, ute på promenad rund ön,
2: Vi gick lite fel så vi fick nästan klättra upp i bergen igen, stakkas farmor ! Som hon fick kämpa.
3. Alla fikc varsinn stuga, på sommaren är ju denna ön given !
4. Man får se ut som man vill när man är på en ö, okej ?
5. mumms grillning i oktober.
6 Dessa goingar bodde också på ön, ja fick lite spring i bena efte ja tagit kortet.

Det får väl räcka för idag !
Nu måste ja styra upp lite här !

Hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: äliin

gud va skönt d ser ut, en sån helg skulle man allt behöva nu

2008-10-28 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback