7 oktober

Jag vill börja att tacka alla mina underbara vännor för en toppen bra födelsedag ! Massa fina presenter och en lyckad kväll helt enkelt ! Började dagen med hotellfrukost med min granne, mummans, de satt lite extra lyx på vardagen :) !!
Thank you all.
Har fått paket från Jessica vännen i england också :), tack tack tack !
Fick även två blommbud i lördas, tycker det är sweet att folk tänker på mig. !

Har precis äntligen tagit tag i att städa lite efter lördagens bravader, slänga maten och diska, gisses ni anar inte hur stökit det vart. så nu återstår det bara att dammsuga och torka golven, för de är väldans klibbit lite här och var kan ja lova, va en himmlans spillig kväll. Men de vart de värt :D !

Så nu är jag ju ett år äldre, systembolaget har ja redan invigit, så behöver man bli äldre nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback