1 september

Fasken va tiden går första september redan och det känns som sönda. Kan bero på att det blev en kalas fest även igår ! ojoj kvällen va bara lite för god ! Började med käk å gratis alkohol på kastrullhäxan, sång, presentutdelning och tävling. Sen slirade eliten vidare till restaurang festen på sliver. och ja tack ! Dock inte så festlig musik men very nice place !
Bröt äntligen sönder mitt bankomat kort, HEJDÅ med dig och HEJ mitt nya, men sen kom ja på att de kanske inte va en sån bra ideé att ta sönder de just igår, hur sjutton ska ja komma hem nu? jag äger inte en ända krona i kontanter. Smart Linda ! Hade en otroligt rolig hemtraskning tills min skjuss kom. Tänka sej att han oftast ställer upp? och hämtar mig halv tre när han ska opp vid sex ! För att jag gjorde en tabbe ! haha. Hur som helst en bra kväll !

Borde nana nu, för längesen egentligen.
ska på intervjuv imorgon vid halv tio, gaaah ! Jag hatar sånt !
Eller ioförsej jag har aldrig varit på någon, men ändå,. uss uss !

Adjö med dig forever nununu !
Bort ur mitt liiiv !

Full av godhet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback