2 september

Halli hallii halååå !

Intervjun idag gick väl hyffsat iallafall tror jag, jag var väl lite för flummig kanske, de kanske inte va så bra ! Men de blev som det blev så nu får vi se ! Är väl inte så stor chans egentligen, många som har sökt den, så man får väl hålla tummarna ! hoho !

Är ledig imon egentlgien, men självklart ställer man upp för laget ! Imon är det kundens dag på IKEA !! Och jag ska ha fiskedamm, haha så jäkla kul :D ! Det är väl hyffsat glassit att hoppa in en dag extra och ha fiskedam, nio extra timmar ! wohoo ! Ja tycker absolut ni ska komma till min fiskedamm imon. och ge mig en guldstjärna dessutom !
Alla kunder få varsin guldstjärna som de ska dela ut till den de tycker har varit trevligast av personalen, den som får flest vinner,så hörreni vänner ställ opp :D ! haha !

Ska iväg på avskeeds fika ikväll, Jesset flyttar till England. Kors i taket den lilla pluitten i stora england !
Jisses ! Jag måste också göra nått med mitt liv, frågan är bara vad !?


Ja fråga mig inte vad jag gör, söndagens bravader ! haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback