20 september

Hemmakväll ikväll, nämligen !! Jag har varit så sjukt trött hela dan, kankse kan beror på mina knappt två timmars sömn och uppe med tuppen för work vid sju ! Gisses ja skulle kunna gå och lägga mig när som. Meen någon nytta måste man väl få ut av lördagskvällen? Dock har jag inte gjort så mkt nytta, inte det ja skulle få gjort idag iallafall, men heey de kommer fler dagar !

Gårkvällen va mega trevlig, blev dock ingen utgång, tro det eller ej. Vi hade hemma fest hela kvällen istället. Det va rätt gött faktiskt !! Även mickan och mia vart hemma från stockholm ,så de va inte bara lilla Anders, som nu gått från pojk till vuxen man, trettio bast ! coongratzz !

Nehe om man änna skulle göra någon nytta, njae de är lite sent för det nu va´?
Skönt, då slipper jag det idag !
 
Sitter och lyssnar till christina aguilerias nya låt, Keeps getting better !

Näpp, något bättre väntar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback