22 september

Hemkommen från jobbet för en liten svängsen, uppe med tuppen idag också nämligen ! Så nu sitter jag här i sängen och glider innan de är dags för en dusch, när jag nu orkar..

Skulle hängt med och kolla på en lägenhet nu vid sex egentligen, men tror ikke de hinns med redigt. få se få se !
Ikväll blir det iallafall movie, Kung fu panda hos A :). Ledig imon, gisses så gott ! Då ville ja hängt med till hook och kolla på kissekatten, men ikke eftersom ja ska fixa till mitt svinto hår hos frissan vid elva tiden, efterdet blir det en fika med Markus, massor att prata om ! Sen kanske träna, tror det eller ej. Jag tror dock inte att de kommer blir så, men va sjutton de låter ju bra ! haha. Och gratis är det också. ! Vad kan mer gå fel då? Joo min otroliga lathet !

Dehär med pojkvänner tycker jag är lite synn,, inte pojkvänner i sig utan att de ska gå ut såå himmla mycket över äns vänner. Att vissa överger sina vänner nästan helt och hållet? Bara för att man är så himmla kär. Fine, ja vet hur det är att vara ny kär, det är underbart ! Men man borde väl fortsätta att umgås med sina vänner trots det? Det tycker iallafall jag !
Men jag är inte den som är den, så jag kommer alltid finnas kvar här för dig när det är något, de vet du !
Fast det hade ju varit tummen upp om du fanns här för mig också trots att du har pvän. men men !
Jag överlever !!


"det är stunder som gör livet värt att leva"

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Hejsan!

Skulle du kunna kolla på det nya schemat så jag inte jobbar på fredag?

2008-09-23 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback