5 september

Blev inget äventyr igår, hon va super sjuk så vi kunde inte ta oss någonstans, tyvärr :( ! Himmla osis när det bara är en gång om året ! Men det blev iallafall en spel kväll på norrängen :) ! Blev bjuden på mat igår också, himmla fina vännor jag har ! Igår blev det klyckling klubba med mini pajer, monopol och rita & gissa ! mycket bra mycket bra !

Idag vet i sjutton inte vad som händer, jobbar ju kväll och tidig morgon imon, så de blir nog lugnt. Men man ska aldrig säga aldrig ! Kan knappast gå ut på krogen så som ja ser ut på min arm, efter söndagen ! Jävlarns vilka blåmärken jag har ! Måste ha långtröjja på mig vart ja än går isåfall ! haha ! jevla jevla !


glassit jobb måste ja säga, fiskedamm och ballongutdelning en heldag.

klara och nyckelpigan jojo =) !

*Micki sitter och filurar i våran fiskedamm.
*Malgots mamma fiskar för fullt.
*Malgot är nöjd över sint vinst. haha.

dags att kila iväg till jobbet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback