10 april

Jädrans va dåligt jag mår, helt seg, skallevärk och enormt ont i halsen, usch å fy !! Känner mig typ super bakis (kan nog vara en smula den varan) och har bara luft för att ligga i sängen helaste kvällen, aau, inte ätit n¨ågot p helaste dan heller om man inte räknar med natta maten i gårkväll/natt, korvstroganoff ala malgot de va verkligen ala malgot kan ja säga. haha., så ska nog göra lite pommes med korv nu, de är yummi ! Gårkvällen va trevligt, många tokigheter hanns med ! Att de kan hända så mkt på en och samma kväll när kvällen består av endast tre tjejer? haha håll i hatten ! Men men nu måste ja skynda fynda mig igen, hemskt vilket stressigt liv jag lever alltså !

Men heey de är ju fint väder ute och jag är ledig ! Synd att jag inte är i mitt bästaste skick bara, men har ialafall pallrat mig upp till a6 med Lisa och fixat paket till kvällen ! Ska väl försöka rycka opp mig lite, !

Kommentarer
Postat av: Malgot

Icke att förglömma att en tredjedel av trion faktiskt va NYKTER med. hahaha:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback