13 april

Vilken Tok bra helg alltså !
I Torsdags som ja redan nämt blev det vin hos Malgot, en väldigt händelserik kväll ! I Fredas vart de dags för happy birthday firande för våran lilla Klara, på norrängen ! Väldigt trevligt kväll, va dock lite små seg å hade ont i halsen men annars så :) ! Blev massa suprisisar för klara minsann, hihi ! Work work på lördagen sedan hem om bestämma sig för vad man skulle göra av kvällen ! Det blev fest på kålgården hos john med Alexandra och angelica och massa andra honor, vidare med utgång till sliver, ganska spännande färd i taxin dit, haha, blev lite nervis i magen där ett tag när klockan slått en minut över tolv, haha ! Men efter det åkte vi vidare till sliver, fick gå före i kön också, så de vart dö gott ! Massor med folk och verkligen klackarna i taket hela kvällen ! Hade grymt kul alltså, änna tills ja va tvungen och springa till min buss, hade ju inte en aning om tiden, som vanligt ! Men nära skjuter ju ingen hare, eller hur ..

Igår vart de sol igen, och ja va ledig, igen ! underbart !
Det blev bara en gos soft dag igår ! Vi chillade på Nahtalies innergård med kaffe (jag unnande mig donken), Jag, Alex, Maria, och Natta då såklart, Timba min lilla gos var med också, det bara sprudlade vår känslor ut honom igår ! tihi ! Efter cirkus tre timmar gick jag och timba hemmåt, han va helt slut igår sen, sov nästan helaste kvällen ! Kanske kan bero på att han har yrat runt som en galning i solen !

Nehepp, nu va de slut på de roliga, dags att göra sej redo för worki work !
Se om ja kan lägga in lite bilder ifrån kameran ikväll, jag är visst väldigt dålig på dedära nu..


svårt att vara isär.. tack för att du håller i mig när jag ostadigt står !
Känner du förstår vad jag genomgår...

Kommentarer
Postat av: äliiin

åh va mysigt hoppas du har haft en trevlig påsk..

du kan väl ringa mej när du har tid.. puss

2009-04-13 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback