14 april

Blev lunch på malmborgs, mumms lasange där alltså ! Fick oss också en glad liten suprise, Maria och Alex dök upp också, och joinade oss med varsinn lasange ! Yrade runt på stan efter det efter ett par vantar, de va då himmla va svårt de ska vara att hitta vantar i den här årstidern, va sjutton ! Så fick nöjja mig med två par fingervantar, lite kylit, men kanske smidigast så när man ska träna med hunden ! Är väl inte så kallt ute som ja tror, bara de att jag är enormt förkyld !

Nu springer jag mest runt här hemma och letar ivrigt efter Timbas vaccitions intyg, hittar inte de någonstans, bara hans först besiktnings intyg ! gaah, jag börjar bli stressad, måste ju finna mig det inom en timma ! Vart sjutton kan ja ha lagt det? Inte ovanligt att jag är ute i sista sekund heller ! Typiskt mej ! Kan man med att komma dit och säga " oj de glömmde jag hemma " eller " jag hittade inte det, men kan leta tills nästa gång" ! Va fasiken måste finna mig det nu !

Himmlans tråk att jag jobbar på lördag, ja vill så gärna gå på hunden i city ! Där det kommer att finnas en massa roliga aktiviteter för hunden och oss, pröva på agillity (okej timba kanske är lite liten för det men ändå.) , olika uppvisningar, hund tipspromenad med fin fina priser och dagen avslutas med en hundras parad igenom hela stan ! Det hade varit mys att gå på juhen ! Typiskt så jobbar jag alltid när något händer !



Måste leta vidare nu, vid halv sju är de dags att åka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback