16 april

Idag är det mys att börja sent, börjar kvart i tre ! Sitter just nu på balkongen i solen, precis käkat mig lite frukost. Timba ligger här och myser i solen också, är dock lite kyligt eller så kan de bero på att jag är förkyld..
Ska nog gå ner till gräset med Timba, så vi kan träna lite ! Va ute på en långpromenad innan och tränade samtidigt, men de är mycket små ljud och lukter som stör honom, haha, men vi lyckades lite iallafall ! Funderar på om vi ska tralla bort till kiosken och hämta hans paket sen som har kommit ?!

Friday imon igen, allaredan ! Det går snabbt när man har roligt eller hur är de man brukar säga?
Nu ska vi pallra oss ner till gräsmattan och jag ska ta mig en funderare !

just nu spelas : flo rida feat Wyclef Jean Rewind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback