17 april

yes yes vilken rolig fredags kväll dehär kommer bli, men tiden tickar på rätt fort änsålänge iaf.. Suttit ute i gräsmattan och tränat och gosat med timba ! Är enormt sugen på donken, de hade varit super gott just nu ! Men ingen som vill hänka, stakkas mig ! funderar på att åka ner och köpa sen sätta mig på subway å käka, haha ! så slipper man ju äta alone ! Men de är snäppet jobbigare för då måste jag först ta buss ner till city, gaah ! ! Snart ska jag också börja tänka på beach 09 som alla andra gör, men va fasen, man måste ju få unna sig mat? men snart såå, ja ska försöka, snart...

Lite sugen blir man allt på att dra till Piren när A. skrev att de skulle dit och ta en öl ! Min första cider är ju redan uppkorkad lixom, så varför inte fullboda det hela?

njae jag får väl skynda fyna mig till affären så se om de finns något som faller mig i smaken där !
knappast funny och laga mat till sig själv lixom =/, !!



såhär kan de se ut på min balkong en solig kväll, mys !
Det är väl vad jag få nöjja mig med ikväll, några mer cider dock !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback