18 april

Haalii hallå ja !
Work idag va ändå mer än va ja trott, men ingen panik direkt, det vimmlade inte heller av massor med folk, bara mer än vad man anade ! Så en helt ok dag ! Skönt att inte stressa ihjäl sig också minsann ! Nu sitter jag här och inväntar kvällen, nu vad som ska komma skall? Det blir väl lite alkohol iallafal, med några nånstanns i denna värld !

Föessten har jag sagt att jag drar till cypern den 11? tjooohooo !
Nu håller jag bara tummarna för att jag får min ledighet ifrån jobbet godkänd, vad gör jag annars? Resan är ju trots allt redan payad så att säga ! Ska bli så jäkla gött att komma iväg ! jag om någon är värd och behöver det !! Efter allt tissel tassel här i jönköping !


Är han inte det finaste ni har sett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback