20 april

Jävlans också, tror ni att min semester blev godkänd ??!! nej, eller jo om jag fixar ersättare själv ! Fasen vad irr jag blir, de kan ju för sjutton inte sätta upp en lapp "nu kan du ta ledigt utan att ta semester eller göra passbyte, blablabla" Att man bara kunde ta ledig om man ville, för att spara in timmar hit & dit ! Fine, jag hajjar att de inte går om de inte finns folk som kan jobba, men för gudsskull sätt ikke upp en sån lapp dåe? ååh va irr man kan bli ! Men men, får väl sjukanmäla mig tajmat till cypern annars ! morr ! Och va sjutton, är de mit jobb att fixa ersättare om ja vill ta semester? NEJ! Man kan ju undra vad har vi sju chefer till egentligen...!!!

Jaja, ledig imon iallafall, så himmla skönt ! Tur att ja inte jobbade extra imon känner ja, varför ställa upp lixom? Kanske ska ångra mig om att ja kunde jobba extra på söndag? Varför ska jag egentligen? Hellre hemma och gosar med Timba helsate dan, och är seg efter en hejdundrande utgång ! Men de kommer nog bli sura miner om ja ångrar mej, va sjutton de är ju så himmla skönt att vara ledig på en helg ! Hur kunde ja vilja detta? De va väl mest för att vara snäll för att man "bara fick ta ledigt om man ville" , och jag trodde det skulle lösa sig med ledigheteb, men nix pix, dedär lilla påståendet gällde tydligen inte mig ! Kanske dags att börja naffsa lite efter något annat? Man får ju inget för att man ställer upp lixom ! Arg ja är nu, bäst ja slutar babbla om dehär !

Så skönt att avreagera mig lite !

Tjaoobella !

Kommentarer
Postat av: Sara Stavåker

Du får fasen sjukanmäla dig! Du måste ju hänga med :)

2009-04-24 @ 02:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback