8 april

Trallallaala Hej Hej hallå bloggen, har ni saknat mig ? Klart ni har, jag lever ! hoho ! Inte redigt haft suget att blogga de senaste, får väl se om de blir någon ändring på det, maybe maybe not ! Jag tror dock bestämmat att Timba hejjar på fel lag, han skällde massor när slut singnalen gick, konstigt nog för han skäller aldrig annars?! Han kan väl ändå inte mena att han hejjar på färjestad, halli hallåå ? Naj naj, ikväll har vi iallafall duschat honom och gett honom hans första dos av sin medicin, nästa om fyra veckor igen, hoppas han blir bra nu min lilla plutt ♥ !! Han har varit lite dyr i drift denna månaden cirkus 3000 kronor, men va sjuttsingen han är värd vart ända litet öre !

Igår va ja minsann ledig, ingen sol då inte, lika dant i söndags när ja vart ledig. Kanske lika bra jag jobbar så ni resten av Jönköping kan få lite sol strålar på er? Men vi vart allt hårda och tappra igår, trotts moln och blåst så lunchade vi på waynes på uteserveringen, Jag, Malgot, Mästerkatten alex, Timba, Tarzan och Frasse, eftersom vi hade med våra små gossar så va vi så illa tvugna att sitta kvar med filtar lager på lager, mys det med ju !

Nehepp om man skulle ta sej en liten kvällsing med vovven sen lite sleeptime, jobbar ju trots allt hela dagen imon måste dushca och fixa lite innan jobbet också sen direkt efter work så blir det hem till malgot för lite vin och piffning !


Timba och Kajsa gosar i min soffa, tihi !!

Bye soo looong !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback