17 april

Halli hallå !

Då vart denna fredag kväll över också, strax iallafall ! Har lyckats spendera tiden ganska bra ändå ! Gick til ica och shoppade mig lite att äta ! Det blev chilimarinerat kött, potatiskroketter och gränpepparsås, yummi ! Väldans duktigt av mig att ställa mig och tillaga något sådant smarr till mig själv, det är jag absolut värd!, nu bara skrattar jag över att du gick miste om en sån himmla bra flickvän, som jag va !! jag vet att du gärna hade varit här den minut som maten skulle ätas, mohaha ! Har iallafall hållt mig i skinnet ikväll ,det är också bra ! Inte ifrån alkoholen dock ,men ifrån festandet ! Blev en smula sugen till sen, men ikke !

Dags för ev kvälls runda !

Här är ett par av my new shoes :



Frikking awesome ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback