27 april

yeej, dags för lite update, det är fasiken från och till med min uppdatering alltså, nu vart de nog ett tagsen igen ! Men jag har haft fullt upp det senaste, så dehär har väl inte varit första prion redigt ! Bara en massa work just nu känns det som, jobbade extra i fredas, i söndags och så jobbar jag extra imon med, på min ända lediga dag denna veckan, så de blir cirkus tio dagar i sträck nu, men de är ju bara till att börja räkna ner !

I helgen har jag också haft fullt upp, Work i fredags till tre, hem för att skynda fynda mig, skulle göra mig redo inför en tidig balkong fest, men de blev senare än planerat, like always när vi tänkt göra något i hyffsad tid så segar vi oss fram i myrsteg, haha ! iallafall klockan sex blev det väl typ, innan dess va ja en snabbis på åtta glas och hälsade på lite godbitar som höll hus där ! Efter en super mys balkong fest, med sol hela kvällen så drog vi vidare till malgot ! Där hände både det ena å det andra, det händer alltid saker där vi är, så enkelt är det ! Hemfärd vid halv sex, ja på morgonen ! Fick iallafall fyra timmars sömn den natten ! I lördags kom daddy hem :), han är hemma på en snabb visit kan man säga, han åker på onsdag igen då han blir borta sju veckor, skönt att han är hemma å hälsar på mig någon gång ibland iallafall, fyller upp kylskåpet en smula ! På kvälla blev det ett himmla lyckat suprise party för Lisa, så himmla kul hon anade ingenting och där va vi cirkus 25 pers som skulle fira hennes dag utan att hon hade en aniing om det ! hihi. jäkligt bra av oss att vi inte råkat försäga oss på två veckor ändå ! yeeej !

Några små smakprov ifrån fredagen:






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrför förnekar du mig linda klyver? jag trodde du gillade mig.

2009-04-28 @ 00:27:06
Postat av: nahtalie

dööö jobbiga bilder på mig ju. haha

2009-04-28 @ 15:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback