13 augusti

Här sitter jag och filesufierar, (jädrans vilket svårt ord de va att stava till?! Men ni hajjar..?!).. Iallafall filesufierar om mitt liv, vart sjutton ska jag ta vägen ?! Alla bara flyttar och lämnar hela tiden, medans jag står här å stampar med navelsträngen håårt fast i handen och inte vågar ta mig någonstans ! Blir galen som tusan ! Men om cirkus sådär tre månader, två och en halv maybe så åker jag iallafall iväg en svänga, lämnade in det till jobbet idag ! Fifan om ike de godkänns, då blir jag knas i huvvet ! Och säger opp mig, som alla andra ! Ska blig skönt skönt att komma iväg, hoppas verkligen att de blir så ! Men klart de blir !!

Givetvis nu när ja är rastlös sitter ja å kollar runt på internet o hittar mej massa fint ja vill ha, typiskt ! Jag som verkligen måste börja spara cash nunu ! Men ett å annat måste man väl få unna sig?!

Vilket meningslöst inlägg dehära blev !
Vill ha massa mer scrapbook grejer, så jag kan fixa å dona lite när ja är rastlös och håller på å dör av tristess..

Ledig imon, superduper !
Då blir det checka trippen lite, sen upp till work för att fira av Tomas, som tar sitt pick o pack och flyttar till Danmark !


härliiig sommar, ooh yesa !

Kommentarer
Postat av: malgot

hihihi filosoferar tror jag det e :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback