11 december

Hej hej hallååå !

Tillbaks i Sweed !! Varit här i ett par dagar nu, och jag dör redan av tristess och klättrar på väggarna här hemma i såkallade "storstaden" jönköping ! Saknar Australien såså så mycket ! Det var en helt kalas kalas toppen underbar dunder bra resa !! Jag älskade det livet man levde där nere, man bara tog dagen som den kom och kvällarna bestog av en himmla massa alkohol och trevligt folk, all the time !! Vi har verkligen haft det hur bra som helst !! Och jag saknar det dunder mycket som sagt ! Orkar inte ta hela auusie storyn nu, faktikst, sorry ! Fortfarande drabbad av jetlagen tror jag. Så det får jag ägna ett eget litet inlägg till någon dag... Och berätta alles... det jag minns vill säga.. Tss !

Är mega trött idag, med... igen.. ! Vet inte redigt vad de är med mig, mina ögonlock vill helst inte vara öppna så länge på dagarna nu för tiden... kanske för att klockan är sex på morgonen för min hjärna nu, så alltså har jag skippat att sova när den helst ville det.. Men jag kommer väl i kapp snart, förhoppnigsvis.. för såhär kan de inte hålla på ! Då blir jag totalt off ifrån omvärlden snart..

Igår vatt Annie å Micki här, lite taccomys sissådääringa ! Självklart så sommnade jag när vi skulle köra paradise hotell maraton.. Roligt sällskap ja måste va just nu :).. Jag höll mig vaken under mat time:n iallafall, tur var väl det, annars hade jag ju missat massa god mat !

Jobbat två dagar nu, uppe med tuppen, likaså imon då jag börjar seven a clock ! Det är galet att gå upp så tidigt i min värld ! Men på söndag är ja ledig iallafall, då blir det CHRISTMAS TABLE ! mumma vad gott !!! Få träffa mina underbara vännor då med, som jag saknar till tusen !

pn time !



Kommentarer
Postat av: määäry

fan va härligt somriga ni ser ut! jag vill meeeee :)

Wiiiiiiiie imorn e det kalas kalas! Fan vad jag ska äta haha. ska nog ta på mig zigienarkjolen med så jag kan snatta med mig massa massa mat hem! hahaha puuuss love

Postat av: Anonym

vem har nånsin kallat det storstad?

2009-12-14 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback