22 december.

Skepp och Hoj !

Sitter här med mitt lilla busfrö nu, he is so cute !! Precis kollat färdigt på Andra avenyn, sista avsnittet för det här året minsann !! Så nu får vi vänta ett par veckor, det slutar ju så otroligt spännande var ända jäkla gång, bara jag som är fast vid det programmet? Och verkligen kollat sedan avsnitt ett, tänk er det är 171 avsnitt !! Galet många !
Jobbade till cirkulus halv fem idag, oväntat lugnt på jobbet idag, konstigt? Inga som har tid till att strosa runt på Ikea? Efter det vatt ja tvungen att bums gå in till a6 och spana på min kavaj ännu en gång, nu har jag kollat på den där förbaskade kavajen i tre dagar, och jag kan fortfarane inte bestämma mig? Vad sjutton ! Får väl skippa den lilla godbiten då kanske, eller stora eftersom den egentligen är lite förstor, det är mest darför jag tvekar en aning...

Vet ni vad två tanter sa inne på ginatricot här om dagen, när det stog och kollade på kläder...
-Jag förstår verkligen inte varför de till värkar så många kläder i XS och S när det vet att dagens ungdommar är så FETA !
Va sjutton, sånna jäkla kommentarer kan de ju inte kläcka ut sig, bara för att deras barn barn kankse är XXL så är väl för sjutton inte alla ungdommar det?! Knas !

Varit hos mamma en sväng efter jobbet, på en liten lill jul med morfar ! Theo bus va där också, jag och han lekte karrigömma, ( hmm hur stavas det? ) iallafall, det va för rolgit ! När ja letade efter han så började jag med att ropa Theooo.. aaah säger han då och hoppar fram hur glatt som helst ! Haha söto ! Men jädrans vad han fick leta efter mig minsann ! Mamma hade inhandlat många finfina klännignar också, som jag var en bit sugen på. Typiskt bara att den där lilla filuren är mindre än mig, på alla håll och kanter ! Attans, annars hade hennes klänningar suttit som smäck i min gradrob ! En och annan kunde ja klämma mig in, men det satt minsann som ett smäck och inte så myckewt rörlighet.. Hon va en bit nöjd över att dom inte passade mig, undra varför? Antingen för att hon är stolt över att va smalare än hennes kids, eller att hon faktiskt får behålla klänningarna själv och slipper låna ut dom till en Linda, så dom blir borta ett par dagar, veckor, månader, år... =)

Nehe dags för sin nattliga tupplur snart kanske, ska väl avnjuta de avsnitten av Paradise hotell som ja missat. En himmlans massa med andra ord. Typ sissådär hela sååpan ! Men jag får väl hålla mig till de som visades förra veckan, och igår?!



xoxo.


Kommentarer
Postat av: majsan

haha kurragömma heter det väl ändå eller? =)

ooohlala smirnoff på burk? Det va fräsigt må jag säga.. Hihi.. :P

Postat av: safaaaa

bra blogg!

God jul :)

2009-12-24 @ 16:29:23
URL: http://safayyemane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback