26 december

Nu är julen och dess röda dagar över !!
Hade en kalas bra julafton verkligen, det är för himmla mysigt. Att se alla barn bli toppen glada ! Theo den lilla busen fick totalt 45 paket, bara på våran sida.. sen har han ju hans mammas sida med..jisses ! Det är en unge som vekrligen kommer ha allt, men de är han absolut värd ! Knappt att han orkade öppna tillslut, sikken tur att det delades upp på två dagar iallafall. Dagen innan julafton hos Mamma, sen självaste christmas eve hos Famo. Inte lika många som vanlgit dock, då mina ena kusiner vatt i Thailand, och två familjer stannade kvar i England, de kom inte hem i år.. Så vi fick nöjja oss med sisådär 19 pers.. Men de räckte gott och väl för den lilla lilla tunna tunna granen ! Hoppas ni har hafe en toppen bra juljul med ! Nöjd med mina paket med minsann :) !

Juldagen igår tillbringades hos Elin först och främst, kalas kul förfest med en massa trevligt folk. Killarna va uppe och dansade innan oss tjejer, håll i hatten ! Sen vart de dags att stappla sej vidare till åtta glas på det hala slasket med high heels, men fram kom vi ju som tur vatt ! Bara sisådär tio minuters kö, hur fint du vill ! Massa trevligt folk där också, och klackarna i taket hela kvällen lång ! Måste dock dit och hämta ut min gadrob någon dag, vad jobbit ! Det vatt verkligen kaos där, stog cirkus 25 minuter å väntade, sen hade jag banemej inte mer tid för att jag vatt tvungen att skynda fynda mej till sista halvtre bussen. Försåtr inte hur svårt det kan va, ta ens nummer lapp hämta dess jacka och ge den sen nästa och nästa, tydligen så ta det lilla projektet en jäkla tid ! märkligt ha?

Vatt uppe med tuppen idag, tjugo i sex, började work work vid sju, mamma mia vad trött jag vatt när jag vandrade upp mitt i ortan ! Redo för en kaos dag med en massa att göra ! Men tjii fick jag, vi. För vi hade inte ett jota att göra, jag hade ju ioförsej det, eftersom jag fick va själv i kallköket för en va sjuk, och vi har haft stängt i två dagar så inget vatt förberätt ! Men det har verklgien inte varit nått folk hos oss i dag. De sitter väl hemma å gnager på den där sista julskinkan kanske? Skummt !

Ser ni bäbisen i magen? Så sött !

Ikväll har jag varit på kock och bar en sväng och käkat mej en bit ! mumms ! Fick även en julklapp till :)! Jag älskar att få paket ! De vatt vilket fall ett present kort, fast inte vilket present kort som helst. Utan ett typ bankomatkort, fast presentkort ! Fiffit tycker jag ! Så det funkar verklgien över över allt, så slår man in sin pinkod, precis som ett vanligt betal kort ! Super bra ! massa massa tack !

Kanske borde börja blogga oftare, så ni slipper dessa långa inlägg?
Nå?

xoxo.

Kommentarer
Postat av: majsan

jaaaa mera blogg! mera blogg! wiiiiiiiiiiiiiie! höhö :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback