27 december

Ännu en jobb dag avklarad, lite med folk idag iallafall ! Fick även en massa finfina besök idag ! Lundell fröknarna med mamma och Malgot med Bebis :) ! Senare under dagen dök även Elin upp med sin pvän martin ! Trevlans, för alla er som är lediga en söndag så ni kan gå å strosa runt på a6, hade jag gärna med velat, men sesså någon måste ju jobba också ! Bara måndag, tisdag och onsdag kvar, sen ledig i fyra dagar, trodde jag ! Men va visst bara ledig i två, de dagarna vi har stängt, eftersom ja visst skulle jobba extra lördgen efter, att jag kunde glömma något sådant viktigt? HA !

Ikväll blir det bio, så mys mys ! Lite käk på någon resturang med, hoppas jag ! Är falet sugen på plankstek och popcorn ! Härligt söndag kväll, dock börjar inte bion förens vid halv tio, så jag kommer väl somna innan dess, typiskt mej !

Avskeeds Fika för maria på onsdag med ! Skohoooo !

Snart happy new year, galet ! Mitt nya år ska bli dunder dunder bra ! I hope !
Inga bekymmer och lycklig var dag ...

Dags för att ta sej en färg glad dusch !

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback