10 februari

Nu har pappa åkt igen, för en snabb visit till Kina och Indien ! Någon gång ska jag allt hänga med, en sånhär kort tripp som han ska på nu hade ju varit perfekt, fyra veckor är lite väl länge och lite för scary att åka hem själv ifrån Kina, plus mellanlandning i Frankfurt. Då vet i tusan vart ja hade kommit. Med min super duper engelska så hade jag nog kommit totalt fel, skulle ju inte förvåna mig ! Idag har ja lite saker att pyssla med, så borde sätta ifrån mig dator nu egentligen, men klockan är ju bara barnet, vaknade hyffsat tidigt idag faktikst !

I cant figure you out
But a heart must be the one thing
You were born without
Ive been wastin my time
I dont know where Ill sleep tonight
You say that you can do without me
Go ahead now try and live without me

Baby save up all your tears
You might need them someday
When the tears start to fall
I wont wipe them away
When you cry in the night
For the love that you need
Baby save up your tears
cause youll be cryin over me

Vi hörs lite senare, ska ta tag i saker och ting nu !


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vill se bilder från helgen apan!!

och börja svara när ja ringer tack! :)

2009-02-10 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback