20 februari

Yeeeej, nu är vi hemma igen ! Efter en natts bortsovande ! Fick jobba 7-15 idag istället för 9-17, dö gott att sluta tre ! Ak hade kräksjukan, den stakkarn? Som sagt, jag blir tamejfanimej aldrig sick? Konstigt.. Precis duchat nu och druckit opp min första cider, ikväll blir det dricka och umgås hos Lisa med några hanar ifrån Kvill. (Kvillsfors).. Super duper ! Funderar dock på att skippa utgången sen, eftersom jag ska upp med tuppen för work på imon igen, men man ska ju aldrig säga aldrig ! Om ja känner mig själv rätt så kommer jag väl förmodligen inte åka hem.. så då är den stor frågan utgång eller fest på österängen? Jaduu, den som lever få se ! Fast egentlgien borde jag åka hem ! Sitter och filurar på vad ja ska ha på mig? damp, vad de kan va svårt ibland alltså..

Nähepp, måste grejja lite nu, fixa smink osv..
Undra om denna pärlan ska med ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback