15 februari

Söndag allaredan, denna dag har ja varit rastlös, städat och rensat min gadrob lite grann, men ja är så sjukt dålig på att slänga saker, en tröjja blev de bara, men la undan lite things, bland alla de undanlagda skräp kläderna hittade ja en fin fin kjol som ha totalt hade glömt bort, sån kjol som är i nuet lixom, hög med volanger. Sjutton va många år gammal den måste vara, fanns de äns sånna kjolar då? 
 
I fredags var de work sen stressa stressa för vi skulle iväg på after work med lite folk ifrån jobbet ! Hammnade på Karlssons igen. Super duper trevligt, blev väl lite väl mycket cider dock ! Stannade där rätt länge innan vi gick en sdnabbis på mellan fest i vätterhuset. gisses va fin lägenhet! Helt ljuvlig, mega stora fönster och då menar ja mega, på brädden, super fint ! Blev nått glas rödvin innan vi traskade vidare till sliver, där det blev ännu mer cider och klackarna i taket till stängning. Mötte sen upp Malgot och angelica tjitchattade lite om kvällen bravader, uschana mej vilken himmla otur! Sen blev de taxi vidare hem..

I lördags låg jag och tyckt synd om mig själv mestadels av dagen, men sen frammåt eftermiddagen börjar det ordna upp sig och huvudvärken plus illamåendet börjar släppa ! Äntligen ! Jag hatar att vara bakis, inte varit det på dö länge, så de var väl på tiden antar jag ! Attans bananer, hela dagen går till spillo ! Fast inte konstigt att ja mådde som ja gjorde efter cirkus nio timmars festande, dyrt är det också att tillbringa en helkväll ute, men de va de absolut värt ! Tycker mega synd om Maria o Jocke också, det va synd om många igår, fast de är fortfarande synd om dom ! ! Jag och brossan va ute i norrahammar en sväng i lördags ! Hämtade min gullunge och hälsat på Theo, jag har varit baby fri ända sen i torsdags kväll till lördag, de har varit såå trååk och alone ! Men nu äntligen har ja min plutt hemma,

Igår så va de ju alla <3 dag också, som vilken lördag som helst egentligen. Min första alla <3 dag som singel, på väldigt väldrig länge. Men de betyder ju inte att den va sämre för det? Tillbringade den med annie, Elin, Louise och Sandra vi var och käkade på aqua, romantisk singel middag som vi kallade det ! super mys, lugn och sansad. Precis va ja behövde !

Caj i torsdags va trevlans ! Jätte mycket folk, musiken var väl dock suudäär va ! Lite väl upphajjpat..

Ska strax iväg och fika med vännerna, Jojjo är hemma ifrån uppsala :D !



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är de synd om jocke och maria?

2009-02-17 @ 21:39:53
Postat av: Anonym

varför är de synd om jocke och maria?

2009-02-17 @ 21:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback