11 februari

yeeej internet funkar igen, de laggade igår ! tragiskt såntdäringa ! Men men jag överlever ! Vart ledig igår, ja och Timba va bara hemma hela dagen och slappade, eller slappade är väl synd att säga va duktig och städade och så, sen kom annie vid halv tio, vi tjitchattade lite. Hon såg inte att jag hade städat, kankse för att jag stökar ner lika fort igen !

I morses åkte Klara och Company till Fillipinerna, snacka om att man är avis ! Jevla jevla, tre underbara veckor ! Men jag får väl stanna hemma här i kallen och snön ett tag framöver. Va sugen på utgång idag, men de värkar ingen annan vara, sen börjar ja visst åtta imon istället för tolv, så de är väl lika bra att skippa alkoholen ikväll, attans bananer ! Ska till Micki ikckäll istället, vi tänkte haft en palydate med hundarna, åka till hundgården och lite så, så de kunde leka av sig. Men vi insåg att de är på tok för kallt ute för det, så vi tar det en annan dag. Min lilla plutt hade ju frysit till is om han skulle va ute och leka ! Så de blir bara chll på torpa istället !
 
En bild ifrån i lördags : Bjussar på lite fler senare, måste dra mig nu..


Min söto och jag sitter och kollar på tv, de är såhär de brukar se ut dåe..
mys va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback