25 januari

Galet vad sinnes trött jag äe. ändå sitter jag här jag som tänkte vila direkt när ja kom hem från jobbet, men ikke fördriver min dyrbara tid här istället !! Konstigt att de har varit så lungt på jobbet denna helgen som de ändå har vart, jag som var laddad för massor ! Fast de vart väldigt skönt idag eftersom ja varit tok trött !
Gårdagen va verklgen klackarna i taket igen !! Stressa hem från work, Annie och Ida kommer och lagar mat till oss fläskfile, kroketter och pepparsås medans jag duschar, glassit, sen stog maten på bordet när ja va klar, dessutom så diskar dom efteråt, vad har jag gjort för att förtjäna all denna gullghet? Sen kom flicksen, en super duper trevligt förfest här sen vidare till stan, ollan vart de tänkt från början, men de fick bli karlssons istället, där halva ikeas befolkling också tillbringade sin kväll, super kul ! Massa dans och lite för mycket cider, man kunde nästan tro att vi hade personalfest så pass mycket ikea vart de :) !! Sen va de dags att slira vidare hem vid halv tre tiden, annies lilla syrra sov hos mig, hon är nog världens bästa lillasyster. När ja kom hem från work idag trött som en apa så va ja inte alls taggad på att städa lägenheten efter gårdagens festligheter, men då har ida den gullungen städat !!! Hur sweet är inte det? Super gullit ! Om jag känner mig själv rätt så hade ju de stått några dagar innan jag hade tagit tag i det själv, tyvärr ! haha ! Men nu är det skinande rent igen ! Prima ballerina !

Blev ingen disney kväll i fredags, ja vart bara hemma och tråkade, men ja va sugen på alkohol men stog emot. hurra för mig !!

Nu är jag bara depp depp depp, det är sjukt hur en människa kan betee sig illa, det måste vara något fel i huvvet på denna personen, jag skojjar inte ! Fuck, just nu känns livet ganska värdelöst ! inte bara lite utan ganska mycket faktiskt.. ja vet inte redigt va ja ska ya mig till? Men jag ska fortsätta vara stark, och hålla tillbaks mina känslor, inte visa att ja är lessen, de är jag ganska bra på tydligen ! i´m still strong !!! men helvete också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback