28 januari

Snackade precis med daddy, vart skönt !! Snart kommer han hem, wiiie !! Hoppas att jag får något paket :D ! Återigen en dö lugn dag på jobbet, uppe med tuppen vid sju, funderar på om ja ska vila lite nu, undra om jag hinner det? Ikväll ska jag och Timba iväg på Disney kväll på österängen, dunder mys, plöjja igenom en och annan disney movie ! Ingen av oss har dock några filmer på dvd, så vi får väl hyra. haha ! Känns lite nördigt, men va fasen ! Maria min lilla socker topp vart sugen på utgång idag, men icke sa nicke, hon får allt vänta tills helgen, iallafall för att få kalasa med mig :) ! socker topp !

Tänk positivt Tänk positivt Tänk positivt Tänk positivt !!!!
De orden försöker jag få in i mitt lilla huvvud ! Tänk positivt !!! Yee right, de är ju inte de lättaste precis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback