7 Januari

Som sagt den som lever får se, och det blev inte lungt i måndas, började med förfest hemma hos maria vid sju tiden, de vart vi vanliga, mina darlingar :) ! Sen gick vi vidare till Olle, en snabb visit på centrum också, men där är inget ställen man gärna vill slå klackarna i taket, olearys däremot hejj och håå, klackarna i taket hela kvällen, en roligt kväll faktikst, kankse beror på att de va dö längesen ja va ute på krogen, och träffade folk.. Blev ingen efterfest, faktiskt, hurra för mej, så de blev en hyffsad tidig hemgång vid halv tre, eftersom ja jobbade dan efter också.. Var taggat för värsta mycket på jobbet igår, men så va de tok lugnt bara för de :( ! Surt sa räven !!
Igår blev det max mat med Lisa och Mackan, jisses vilken tid dom tar på sig där, vi väntade typ trettio minuter på ett jäkla max mål, hallååå inget ikea people där inte, sen så själv klart att pommesen va minus 13 grader när vi fick dom, uss nästa gång blir de max vid mig minsann hoppas att de får plus i kanten ! Blev också nån grogg till maten igår, sen hyrde vi film och ja somnade, haha så bra sällskap är jag i sånna sammanhang, men galet va ja va trött !

Ska snart iväg och fika med Alex oxh maryy ! Så måste väl hoppa in i duchen nu snart, tänkte nämligen få lite saker gjorde en dag som denna, när jag äntligen är ledig !! Ringde till djursjukhuset imorses, och YES äntligen fick jag en tid, så nu kan ja stryka det på min "to do list" nu idag återstår det bara, ta pass foto, fixa ett legg, köpa ett fotoalbumm så jag har något att pyssla med och åka till systemet !

Bäst jag skyndar på va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback