7 januari

Jevla jevla, va så himmla duktigt och tog tag i dedär med passfoto, 180 jävla spänn för ett fult kort. haha ! Blev inte bra alls, men va fasen, de duger väl till att iallafall få köpa på systemet med täntke jag, skulle sen gå till banken för att fixa legget, men neeeeej !! De fick jag givetvis inte eftersom jag inte hade en giltlig Id handling, var i helvete !! Det är ju just darför jag vill ha ett nytt sa jag, men de hjälptes inte ! Fuck vad jag stör mig de är ju fortfarande jag på bilden och jag som kommer och lämnar in en bild på mig !! Jevla skit också, så får väl ta tag i det en annan dag, huurrmf hur jag nu ska lyckas med dehär? Iallafall, lunchen vart dö god, lasange, mumms ! Lite girly talk sen skulle maria jobba, så då blev det en kaffe/läsk på sub ! Längesen jag var där och "hängde" känns de som, de hände ofta förr ! Inget fotoalbum fick hänga med hem heller, den modellen ja vill ha hade typ utgått eller nått, fy bubblan ! Ska folk ge igen nu bara för jag hade sån himmla tur med att jag fann mitt guldkorn till nyår? Men fick iallafall med mej en ljuvlig Linda tröjja hem !

Snart kommer Annie med food till mig iallafall =), de sitter aldrig fel !! Blir bara lugnan ikväll, tv, food och något gott till kaffet kanske? Skämt å sido !

Snart helg igen, jisess va veckorna går snabbt, och jag blandar ihopp dagarna som aldrig förr ! Imon ska ja till djursjukhuset, baau ja våågar inte !!


big NONO !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback