26 januari

Super lugnt på jobbet idag också, va väl inte redigt på mitt bästa humör, men ändå höll jag masken och givetvis va ja trevlig mot våra kunder :) !! De måste man ! Eller vissa kanske inte förtjänar det, fasktikst ! Ibland finns de skumma typer ! Sitter i soffan och gosar med min ängel här nu, hoppas hoppas mitt bankomat kort kommer imorgon, så jag kan få börja leva lite igen, måste shoppa lite things..Kamera å lite så, nu har jag varit utan de på tok förlänge !! Trist, eller hur ? Och utan bankomat kort på tok förlänge också, det är trist om inte annat, och ganska kruxit att få saker å ting gå ihop, men änsålänge har ja klarat mig !! Jag är så shopping sugen och sååå himmla res sugen !! Utomlands, de ska ja banemej snart, hoppas ja på iallafall... Hoppas på Bali, de hade varit väldigt nice.. Vill till miami också, dit ska ha nångång i mitt liv iallafall om jag så ska vara penisonär när jag åker dit...

På fredag kommer pappa hem, ska blir gott att ha han hemma lite fakitkst, är lite för ensamt hemma nu ! Dock så är han bara hemma elva dagar innan han åker igen, men man brukar tröttna rätt fort, de brukar vara skönt att ha han hemma ett par dagar, haha ! Hämt mat från twin är ett måste någon dag på dehär elva dagarna, man får ju passa på :) !!

Fuck vad de är tungt inom mig, men jag klarar dethär ! nanana !!


hon är glad, alltid lika glad !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback