16 juni

Ledig ledig ledig, och för en gångs skull skiner solen även när jag är ledig ! Ska strax pallra mig ut i trädgården med timba och träna honom lite ! Dags för hundkurs ikväll :), näst sista gången, aau ja vill inte att de ska ta slut ! Tror det är både bra för hunden och för mig att gå på sånt däringa, men vi får ta någon fortsättnings kurs efter sommaren ! Antingen vanlig fortsättningskurs eller tävlingslydanad 1 kanske.. Visst faen jag måste skicka tillbaks timbas koppel som vart för litet för honom, som vanligt har ja osisen att de är slut i större storlek nu. De som va så himmla fiint ! Värt vartända krona, 600 pix ! Måste komma i håg att skicka det i dag, så det inte blir försent att lämna tillbaks det, om de inte redan är det =/, hoppas verklgen inte det ! Det måste vara mupp storlekar dom har, jag valde S, eftersom jag har en chihuahua, men nu när jag gått in på hemsidan och kollat så skulle Large passa honom runt midjan, men då skulle de vara typ 12 cm för stort i halsen, de kan ju för sjutton inte stämma ?! Large va de största, så va ska normal stora hundar ha?! Galet..

Sikka snygging skor jag har funnit mig, som ja vill vill ha !

Titta så fiina, dragkedjor på hela skon :) !

Dags att skära godis så vi kan gå ut å träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback