18 juni

Tok lungt på work igår, lär väl vara dessto mer idag ioförsej när det spöar ner ute ! Jobb Jobb till halv nio ikvälla, sen låång ledig. Eller ja, Fredag, lördag och söndag ! Midsommar, no plans! Blir antagligen lite rajraj med good people ! Precis så som man ska ha det på midsommar, eller så hoppar jag över hela alltet ! Men de är ju också lite trist, det är som vilken fredag som helst egentlgien ! Midsommar vädret är ju här iallafall =), höhö !

Igår blev det en lång lång promenad runt munken med Timba, Emma och Zeätus. tränade lite inkallning också ! Han är duktig min plutt, han kan om han vill ! hihi !

Har fått pingis bord och lite sånt på jobbet nu, galet vad jag och sussi gick in för gårdagens matcher.., jag måste ha revanch idag ! Jag vann en match 11-5, men hon vann tre sättan ! Jevla jevla, hoho så nu ska ja till work för att invänta min rast, höhö ! Dö skoj ju !

Försökte ge oss på några kort igår med, blev dock inte tokbra ! :Men vi ska lyckas bättre nästa gång..




hihi, cute eller hur ?!

dags att kila till work !

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför älskar du mig inte längre linda klyver?

2009-06-23 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback